2018-04-10 11:06:00

Erasmus + i Mindfulness u COOKT-u

Proljetni praznici za prosvjetne djelatnike su vrijeme kada se posvećujemo dodatnim edukacijama  kako bismo kvalitetu rada, znanja i iskustva podigli na višu razinu za bolji uspjeh naši učenika. 

Tako su nas  6. travnja 2018. u našim prostorima posjetile kolegice iz OŠ Vikotra  Kovačića iz Huma na Sutli Dunja Špoljar,učiteljica RN i Andreja Rebić, psihologinja.  

U prvom dijelu predavanja  kolegica Špoljar nas je upoznala s projektom Erasmus + 2014-2020., kao najvećim programom Europske unije u području obrazovanja i osposobljavanja, mladih i sporta, a u kojem sudjeluju 33 programske zemlje (EU 28 + MK, IS, NO, LI, TR) + CH.  Strukturu ERASMUS + projekta čine ključne aktivnosti kao što su: 

Ključna aktivnost  1  obuhvaća:  Mobilnost u svrhu učenja za pojedince , Projekti mobilnosti 

Ključna aktivnost 2 obuhvaća: Suradnja za inovacije i razmjenu dobre prakse, Projekti školskih i strateških partnerstava 

Ključna aktivnost  3  obuhvaća:  Podrška reformi politika 

Zašto pristupiti ERASMUS+ projektu, koji su benefiti  sudjelovanja, kolegica Špoljar prezentirala nam je kroz iskustva učitelja i nastavnika svoje škole, a koja su se odnosila na  promicanje i podizanje svijesti o području europskog cjeloživotnog učenja kroz pojačanu političku suradnju, bolju upotrebu alata, transparentnosti i priznavanja vještina i kvalifikacija te diseminaciju primjera dobre prakse, unaprjeđivanje razina ključnih kompetencija i vještina, unaprjeđenje kvalitete, inovativnosti i internacionalizaciju kroz transnacionalnu (europsku) suradnju organizacija  te podučavanje i učenje jezika i promoviranje jezične raznolikosti i interkulturološke svijesti. 

U drugom dijelu predavanja, kolegica Rebić iznijela nam je svoje osobno iskustvo participiranja u ERSAMUS + projektu kroz koji je prošla usavršavanje tehnike  Mindfulness u školi (Mindfulness for Teachers – 26. Kolovoza do 2. Rujna 2017., Inovativni učitelj-kreativna škola-motivirani učenik,.) Mindfulness  je tehnika/strategija koja dovodi do smanjenja anksioznosti i stresa, dovodi do ugodnijih emocija, a samim time poboljšava kvalitetu života (Jon Kabat Zinn, University of Massachusetts Medical School). Neke od  tehnika  imali  smo prilike osobno isprobati, a neke od njih možda i primijeniti u svom radu s učenicima. 

Oba predavanja bila su za nas motivirajuća i ohrabrujuća za pristup naših učitelja i nastavnika u projekt ERSAMUS+.


Osnovna škola pri Specijalnoj bolnici za medicinsku rehabilitaciju Krapinske Toplice